Volg Veghel centrum

Categorie: CULTUUR

Persbericht Fun & Feelings

PERSINFORMATIE

Zomerpret en het zomergevoel op de derde themakoopzondag op 30 juni in Veghel Centrum

De zomer is gearriveerd en dat merken we, met tropische temperaturen! Dan begint bij menigeen het vakantiegevoel en –pret toch wel op te borrelen. Daar weten de ondernemers van Veghel Centrum wel raad mee. Op zondag 30 juni a.s. organiseert Veghel centrum een thema-koopzondag ‘Fun & Feelings’. Een koopzondag waarbij de ondernemers je graag een middag bezorgen met een heerlijk zomergevoel en zomerpret. Met muziek en dans op het Molenwiekenplein en in de Hoofdstraat. Met modeflitsen zodat je deze zomer heerlijk kun flaneren op de boulevard. Maar ook met een leuke bonnenactie, waarbij je kassabonnetje een mooie prijs kan opleveren. En natuurlijk met een echte zomermarkt met wel 80 kramen! Kom een langs voor een drankje op een terrasje waarbij de kids spelen op de zandstrandjes in de Hoofdstraat en op het Meierijplein. Of ga eens kijken op het mini-festival ‘Blauw Geel 5 Invites’ in de Meierijgaarde. Een koopzondag waar we met veel plezier aan gewerkt hebben en natuurlijk doet een groot deel van de winkeliers weer mee. Voor meer info ga naar www.veghelcentrum.nl of volg ons op Facebook of Instagram.

Wat is het programma?

Tussen 12.00-17.00 uur zijn de winkels in Veghel Centrum geopend. Van Kalverstraat tot bijvoorbeeld Meierijgaarde en verder. Er zijn 2 podia met muziek en dans in de Hoofdstraat en op het Molenwiekenplein. Op het podium op de Markt kun je de kunsten van DéDé Dance zien of genieten van de modeflits. Luister met een drankje op bijvoorbeeld het buitenterras in de hoofdstraat naar de tropische muziek van onze DJ. Of dans mee met de Caribische showband bij de Vrije Markt. Doe mee met een kleurwedstrijd in de Molenwieken of laat je schminken in tropical stijl op het Bolkenplein terwijl ouders genieten van een cocktail en muziek.

Zomermarkt met wel 80 kramen

In heel Veghel Centrum vind je de kramen van onze zomermarkt. Wandel gezellig door de straten en geniet van al wat onze ondernemers bieden en ook externe ondernemers voor je meegebracht hebben. Werk aan de winkel geeft wellicht wat overlast Voor de opbouw van al deze activiteiten gaan velen al om 05.30 uur aan de slag op zondagochtend. Dat kan wat overlast bezorgen, maar dat wordt goedgemaakt met het programma vanaf 12.00 uur.

Leuke prijzen met de bonnenactie

Door je kassabon (met op de achterzijde je naam en telefoonnummer) te deponeren in één van de bonnenboxen bij de podia in de Hoofdstraat en het Molenwiekenplein maak je kans op een leuke prijs. De prijswinnaars worden 2 juli bekend gemaakt via de Facebook pagina van Veghel Centrum. Verder vind je die dag in het centrum diverse waterspellen, zandstrandjes, een aantal foodtrucks, terrassen met heerlijk gekoelde dranken en gezelligheid!

Verkeersomleiding

Speciaal voor deze dag is de Hoofdstraat afgesloten voor verkeer en wordt omgeleid. Dus een zomergevoel en zomerpret begint op zondag 30 juli in Veghel Centrum met ‘Fun & Feelings’

Ervaar Veghel centrum